miss you.
2009-05-27 / 20:08:19 / Allmänt

TUDDA ÄR HEMMA FRÅN TURKLAND, SÖTNOS! jag pratade just i telefon med minna och tudda, hon har ju kommit hem nu och saker hade hon köpt, massor lät det dom, haha men dt är bra så ska dt va när det är billig! :D Och imorron får jag träffa hon på skolan, babe.

Jag har snart läst ut "kort kjol" bara 30 sidor kvar, och den ska läsas ut ikv, så himla fast man blir i den, jag vill nästan gråta när jag läser den så jävla hemskt att man kan göra nått sånt som dom i boken gör.

Skolan var helt galen, först philip, sen höll ludde på, sen massa annat som jag inte skriver ut här. Så jävla jobbigt..

På måndag ska vi vara klara med svenska föredraget och jag kan typ inget, får plugga in dt i min hjärna så dt riktigt sitter.
Men iaf, skola och träning imorron, lika stressigt som igår blir det, åh!

Sitter och lyssnar på musik och det donkar i hela rummet för tillfället, jag blev sugen på godis och jag kom på att jag har ju faktiskt det!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: