sol .vs. moln
2009-05-24 / 21:13:22 / Allmänt

Ja, då var även denna vecka avklarad, bara tre veckor kvar till skolavslutningen nu, men det kommer nästan bara att kännas som två tror jag eftersom sista veckan kommer mest bestå av brännboll, städa, halvdagar och en mentorsdag då vi ska fara iväg och göra nått med klassen, får se vad det blir.

Matchen idag mot piteå gick inte som vänatat, vi förlorade med 2-0 men jag tror faktiskt att vi hade kunnat vinna, lr jag tror inte jag vet att vi hade kunnat göra det. Men det är väll bara att ta nya tag tills nästa match som är på lördag. Något som var konstigt var att i piteå var det strålade sol och väldigt varmt, sen när jag kommer tillbaka till luleå är det molnligt, kallt och det blåser :o

Jag har en stressad vecka framför mig.
Måndag: skola, mental träning på kvällen.
Tisdag: skola, utvecklingssteget efter skolan.
Onsdag:skola, matteprov, träning efter skolan.
Torsdag:skola, träning.
Fredag: skola, ??
Lördag: Match tidigt på morgonen.
Söndag: Bredlägret hela dagen, sen efter 8 timmars fotboll så är det även match på kvällen.

vad tycker ni ? undrar bara hur allt detta kommer gå. Sen måste jag även träna in allt i huvudet till föredraget som ska hållas på svenskan.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: