solsolsol.
2009-05-22 / 20:56:52 / Allmänt

Hellu, fan vilken sommardag det har varit idag alltså! Vaknade kring halv 11 av att typ 5 st av Marcus kompisar ringer en efter en, satans vad arg jag var. Jag gick upp och sen ut och jäklar vilken värme, det var 20 grader i solen så jag satte mig direkt i solstolen och solade i nån timme sen var det bara att äta, för sen for jag in till staden med Angelica, det var massor med folk på stan, och väldigt många som man kände igen. Blev bara att köpa tre st t-shirtar, benskydd och en mjukglass! Angelica hittade en avslutningsklänning, det var jättesöt. Jag har ju redan hittat min, men nu är det bara skor jag bheöver hitta, jag har en ide´ att köpa ett par vita med liten klack som jag hittat, men jag vet inte riktigt. Efter stan kring 5 lr nått så drog jag hem, jag var svinhungrig och som tur var hade min mamma lr pappa gjort tacos, riktigt gott vare.
Nu finns det inte så mycket att göra, har sett lite ev talang, men tycker inte att det var sådär bra så jag ska nog gå  och basta om jag inte drar ut, tycket jag såg niki och 2 andra här utanför för en stund sen.

om ni inte har nått för er imorron så hör av er , nås mobilt.  :D

1 Kommentarer
elin:

måste vara med dig någon dag? (a)



SKRIVET DEN: 2009-05-22 KL: 22:28:31 URL: http://elinhjort.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: