dikter.
2009-11-29 / 14:12:52 / Allmänt

* Vi möts när jag är ledsen,du finns alltid där. Du vet min innersta längtan och alla sorger jag bär. Men aldrig du skulle skvallra, inte säga en knyst. För du min älskade kudde, är alltid tyst.

* Jag kräver inte att du ska falla för mig, men du kan iallafall snubbla lite.

* You said you couldn´t stand to see my heart broken.. So when you broke it, dig you close your eyes ?

* Flickan och pojken står på stranden, och håller varandra i handen, i den andra handen har flickan en kniv, och pojken vill inte leva om flickan inte är vid liv, båda mår dåligt och vill få ett slut, deras hjärtan slår snabbare för varje minut, flickan är klar och sticker till, innan pojekn hinner säga att han inte vill!

* Om en droppe vatten var en kram, skulle jag ge dig havet. Om ett moln var en puss, skulle jag ge dig himlen. Om kärlek var värme, skule jag ge dig solen.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: