fredag.
2009-11-27 / 20:08:49 / Allmänt

Så sämst alltså, jag sitter här själv i huset och mitt egna lilla fredagsmys med ljus, godis, cola, ett stort täcke och ska snart hoppa till soffan och se idol som redan börjat. Har en stor tröja, leggings och tjocksockar + att jag är sjuk också. Så en bra men ändå dålig kväll är det. Dagen har då varit helt bra, förutom min enorma förkyldning så. Skolan gick snabbt sen drog jag in till stan med sanna och ida, sen vidare till stengatan där jag och sanna chillade, näsan somnade i hennes rum, härligt.

Jag har inte hunnit blogga nästan nått det här veckan, har inte haft lust. Det har häntj ättemycket och jag har varit deprimerad hela veckan och skolan har gått dåligt. Jag har gråtit flera gånger och bara mått skit över att det hänt lite saker. Så nu vet ni anldeningen till varför jag inte skrivit.

Hela helgen kommer bestå av att  plugga, sova, äta, plugga,sova äta. Så att jag får bra på no:n på måndag pch så att jag blir frisk! Jaja, idol väntar.

jag saknar dig baby, alldeles för mycket för att ens du själv skulle förstå. Jag orkar inte vara deprimerad nåmera, om allt bara kunde vara som förut och det skulle vara bra, skulle jag verkligen inte ha några bekymmer. Du gjorde mig glad, men sen hände det nått, nått som jag inte kan förstå, inte ens jag själv kan förstå det. Hoppas bara att allt blir bra igen, och att det kanske blir som vanligt. you know i miss u.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: