vinst.
2009-11-20 / 23:39:35 / Allmänt

Ja det blev vinst för plannja, och en helt okej kväll. Jag och angelica skrattade rätt så mycket under baskettittandet, mest åt en kille brevid oss som inte var helt normal tror jag. Först erättade han att han trodde att han kanske var bisexuell till sin kompis, sen började han snacka om hans kläder, typ vars dom kom ifrån och varför han hade det han just hade, sen sa han till mig att skicka vidare nått som jag inte riktigt förstod och sen garvade han på nått mystiskt sätt också!

Har sett lite av idol, reza åkte ut. Det var rätt enligt mig.

Jag har käkat godis, choklad alldeles för mycket så det känns som att jag ska sprängas. Mår rent av illa, fyfan. Ska rulla över till soffan och tjocka mig där tills jag slockar för jag har ändå inget annat vettigt för mig. pussohej.

Tänk att tre små ord kan göra så mcyket, tre små ord kan göra en så glad, de tre orden är " jag älskar dig" att höra nån säga det värmer på något sätt, jag fick nyss höra det och jag är överlycklig. Jag kommer sova gott inatt. Patrik Fagervall, jag älskar dig!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: