when love takes over.
2009-11-23 / 21:13:40 / Allmänt

Så trött som jag har varit idag har jag inte varit på länge. Det riktigt sved i mina ögon imorse sen så har jag bara kännt mig nere hela dan. Kan ju bero på att jag inte fick så mycket sömn inatt pga av vissa saker.

Imorgon är jag rätt taggad inför dagen. Bara för att vi slutar efter lunch, ska sen in till stan, sen blir det att gymma och på kvällen vara i gammelstan. Perfekt!

Vi fick tbx 2 prov idag, hade bara g på båda, jag är inte nöjd. Men ska försöka få så jävla bra som möjligt på dom här tre proven vi har nu innan jul!

Jaja, har lite saker att göra nu. PUSS

asså förbannat vad less, vad är problemet, ut med språket förfan, jag börjar bli jävligt irriterad!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: