måndag.
2009-10-19 / 19:02:25 / Allmänt

Sitter och pratat med Jenny i telefon för tillfället. Måste få snacka känner jag. Väntar nämligen på ett annat samtal, kommer nog telefonprata hela kvällen, illa! För jag måste plugga hk till provet på onsdag och sen så har vi spanska glosor till torsdag och sen är det matteläxa till fredag, hojja jobbigt värre!

Men jag kan bara säga att jag är gode glad att jag klarade no provet, annars hade jag varit tvungen att göra om det på onsdag. Fyfan vad tungt, tack och lov att jag klarade det!

Min vecka kommer bli väldigt stressig. Som det ser ut nu blir det mest troligt såhär:
Tisdag: skola, hem o plugga och sen träning!
Onsdag: skola, sen hem plugga och sen kanske umgås med p på kvällen.
Torsdag: skola, (?), hockey på kvällen.
Fredag: Skola, kanske blir en snabb sväng in till stan sen ska jag nog mest troligt sova hos s&j!
Lördag: Avslutning med laget <3
Söndag: Chill dag!

Jaja, jag har inget mer att komma med. Ha det bra, PUSS!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: