söndag.
2009-10-18 / 19:56:05 / Allmänt

söndag, en meningslös och tråkig söndag har det varit. Jag har rent sagt inte gjort nått alls idag, inget kul iaf. Sov så länge att jag var hur pigg som helst när jag steg upp, sen har jag skrivit en bokreflektion. Kände att det kunde falla mig in, sen tog jag en lång promenad med tindra, hon var på ett glatt humör kan jag säga, sprang bara runt och hoppade! Tindra har man nog aldrig tråkigt med. Vad har jag mer gjort ? pratat i telefon med massa, städat rummet och sett oth såklart. Det går ju bara inte att missa!

Fick en biobiljett av mamma idag, bara sådär, tack! Nån som hänger med på bio nån kväll ? (:

Det är verkligen jättevarmt i mitt rum och jag har iskalla fötter och händer, hur går det ihop ? Ska gå och duscha och se om det är nån bra film på tv! Jojuste, jag har typ ingen matlust alls, är mätt hela tiden och är inte sugen på mat alls, ovanligt för att vara mig. Jag älskar ju mat.

Nu blir det duschen och inget annat, ha det bra! PUSS!

Sanna, krya på dig! <3

2 Kommentarer
tudda:

JAAAAAAAAAAG, och minna vi skulle ju se filmen you know :D :D:D::D::D:D



SKRIVET DEN: 2009-10-18 KL: 20:31:11 URL: http://toastme.blogg.se/
sanna:

tack gumman, <33



SKRIVET DEN: 2009-10-19 KL: 11:57:00 URL: http://ssannal.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: