tisdag.
2009-10-20 / 17:50:32 / Allmänt

Jag är sjuk igen, fan vad jobbigt. Kan knappt göra nått utan att min hjärna håller på att sprängas, jag har så grymt ont i huvudet. Huvudvärken tar aldrig slut även fast jag knarkar alvedon och ipren.

For till skolan imorse. Men redan efter 2 lektioner då klockan var 10 så drog jag till farmor som bor i stan och chillade hos hon, jag kände mig verkligen dålig, hade huvudvärk som bara den och det värkte i halsen kunde inte ens prata så gjorde det ont sen så kändes det som att jag hade feber också. Alldeles för hemskt. Men hos farmor så sov somnade jag direkt i hennes soffa och så sov i jag i 2 h, sen kollade jag lite på tv ett tag sen somnade jag om i en timme igen. Det var rätt så härligt att sova sådär bara mitt på dan som man aldrig annars gör eftersom det är skola. Sen pratade jag i telefon med sanna och jenny. Vi som hade bestämt planer till helgen, får se om det blir av. Jag kan ju inte bli sjuk nu! :o

Har nästan inte ätit nått idag, käkat 2 bullar och choklad sen en glass. Jag är riktigt hungrig nu men har ingen matlust för så fort som jag sätter nått litet endast typ om jag sväljer så känns det som att min hals går av i 5 delar! Ska föröska få i mig nått snart iaf.

Blir mest troligt att vara hemma imorron så jag hinner bli frisk till torsdag, för det måste jag. Jag tror redan nu att jag vet vem som smittat mig, haha.

Jag ska fixa så att min blogg blir omgjord, har haft det här så länge så börjar som tröttna lite. Får se om nån kan hjälpa mig, vore urgulligt! :) Ska nog höra med maj bejb sanna.

Nu ska jag ta och göra ett ryck med att städa rummet, plugga matte och sen hoppa i soffan och dega där hela kvällen. Blir nog ett inlägg senare för jag kommer nog ine somna så jättetidigt eftersom jag sovit 4 h under dagen! Men puss på er!

 sommar 09. lovely summer. Jag bror & tindra.

1 Kommentarer
Elin:

SHIT VA BRUN DU VAR! :D



SKRIVET DEN: 2009-10-29 KL: 13:00:53 URL: http://elinhjort.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: