dream on baby!
2009-09-23 / 21:35:59 / Allmänt


Jag har inte hunnit blogga sådär jättebra. Men det är lite fullrulle med skola,läxor,träningar och allt sånt.

Idag var jag på inpuls och träna, jag fick en chans att träna grstis där idag eftersom min brors hockeylag brukar ha träning där ibland. Så jag tog mig chansen att testa på body pump, det var rätt jobbigt med grymt skönt efteråt! Jag vill skaffa mig et gymkort när jag blir äldre, och det har redan jag,sanna och jenny pratat ihop oss om att vi ska göra.

Iallafall så hade vi även noprov idag. Det gick förjävligt. Sämsta provet ever. Alltå serist allt bara kopplade ur och gick fel, men så gick det ju typ för alla så tur att jag inte är ensam om det. Men lite jobbigt när man får betyg åde, vill ju som ha bra på varje prov då. Men jag minna och tudda snackade iaf om att nu jävlar ska vi bli riktigt duktiga i skolan och kämpa för våra betyg tills jul, go for it!

Min helg är räddad ;)
Fredag: Skola,träning sen till stan och umgås med angelica och nå mer folk och kolla på basket.
Lördag: Åka tidigt till tudda och göra oss klara för att gå på luleå hockey med massa folk.
Söndag: Chilla och plugga mest troligt.

Nu blir det att plugga in spanskaglosorna som är till imorron! PUSS

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: