living to love you.
2009-09-15 / 20:18:08 / Allmänt

Skoldan idag var rätt bra, jag jobbade ovanligt bra och fick mycket gjort. Sen så på matten satt jag minna och tuda i ett grupprum och höll på prata om en viktiga grejer och så ba kommer ludde,marcus,joel å jolla in och sätter sig också. Kul med sällskap visst, men jag ville verkligen höra vad det var minna o tudda hade att berätta och sen glömde vi ju såklart bort vad vi pratade om. Drog hem efter skolan och jag mådde jättedåligt där ett tag, men sen åt jag och allt blev bättre sen blev det ju då som sagt träning. Och vad gör jag om inte träffar på en viss person som alltid inträffar då jag minst anar det, haha. Jag har förövrigt pluggat spanska, skrivit på brottshistorian och så håller jag på med en bokreflektion, skulle vara rätt skönt att få det klart så förbannat snabbt som möjligt för jag är så less läxor. Men nu ska jag snacka me tudda och sen kanske gå ner till statoil och köpa choklad.

 jag älskar låten.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: