sagoland.
2009-09-29 / 22:05:57 / Allmänt

Jag är så förbannad. Idag på träningen så började mitt knä att krångla igen, klarade träningen. Men nu värker det så jag vill ba skrika, fan vad less. Kanske måste vila ett tag, men jag vill ju verkligen inte det. Får se hur det blir, hoppas bara att det inte går sönder så jag måste operera skulle ju inte vara så kul.

Det är ju svinkallt ute, vinter typ, lr snart iaf. Höll på att frysa ihjäl idag bara jag tog ett steg utanför dörren, brr!

Vi var ju på rättegången idag, jag kan säga att jag tyckte faktiskt det var ganska intressant att lyssna på det där. Det var en man som begått ett narkotikabrott och sen hade han gjort mycket mer innan det, idiot ?

Igår brann våra grannars hus ner, ingen vet hur branden startades. Jag var inte här då det hände, jag befann mig på hockeyn. Men det måste ju ha varit riktigt obehagligt, det var föresten min bror som upptäckte att det brann. Tur bara att det inte var hos oss lr att de spred sig, brandbilen hann hit.

Ska plugga in spanska nu, men det går inte som jag vill. Ingenting verkar gå som jag vill just nu. Kanske blir så att imorron blir det istället min turdag ? Hoppas det!

Imorron blir det att dra in till stan med s&j, ska kolla om jag hittar ett par skor och lite mer. Jag är i stort behov av massa just nu. Men ha det bra, PUSS.




 
sanna,jakob,jonas,joel,jag,jenny! fyfan vilka minnen, sjukt längesen men jag kommer ihåg. haha, var bara tvugen att lägga in den ;D


1 Kommentarer
sanna:

:o:O:O



SKRIVET DEN: 2009-09-30 KL: 17:34:35 URL: http://ssannal.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: