söndag.
2009-09-13 / 13:39:06 / Allmänt

Sjukt lyckad dag och kväll det blev igår alltså. 13 spelare blev vi som for kiruna och spelade för vinst och så blev det också, med 2-0. Haha, har skrattat enormt mycket. Mest för killarna som kom in i omkläningsrummet när vi höll på duscha o byta om, fan vad less alltså så jobbiga. Sen för massa i bilen. Blev att gå ut å äta på kinaresturang efter matchen. Gott var det, sen köpte vi godis och åkte hem igen i minibussarna. Det blev allsång, skratta och massa mer. Jag älskar verkligen mitt lag, som elvira sa på resturangen. Jag håller bara med dig! Kom hem vid 1 igårnatt efter att ha blivit skjusad hem av rheymart o robert.

Denna söndag blir nog som alla andra, chilla,plugga och slö mig. Ska ladda redan nu för matchen imorron mot baik.
David guetta ft Akon - sexy bitch

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: