lördagsmys.
2010-04-24 / 15:53:12 / Allmänt

Tiden går snabbt, nu är praoen över. Faktiskt lite tråkigt, för det har varit kul. Roligare än alla jävla prov i skolan. Fick 2 linnen gratis, sen köpte jag 2 par jeans och fick 15 % på de. Himla bra! När jag ändå var i farten så gick jag och köpte skor också, har även fått en spikmatta av mamma.

Igårkväll myste jag med emmelie ocvh jenny. Vi var och åt på Waldorf och surrade en timme, trevligt.
Idag hade vi match mot sävast, spöade dom med 2-0!

Nu har jag städat hela rummet, bytt sängkläder och städat garderoben. Ska hämta glass och bänka mig framför tv:n. Hockeyn väntar, sen ska vi mest troligt iväg till några på middag. Får se vad kvällen annars har att erbjuda.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: