fredag den tjugosjunde augusti
2010-08-27 / 15:26:14 / Allmänt

Äntligen helg! Den här veckan har gått enormt fort och glad är jag för det!
Den har inte varit jobbig alls och det känns ändå på nått sätt att det kommer gå bra fram till jul, hoppas jag. Sen får vi väll se vad som händer efter de då nationella och en hel del väntar. Men det tar vi då, nu är nu. Och nu är 27 augusti.

Kan säga att jag under dagen har jag nog mest jobbat flititgt som en liten myra på so:n, tiggt godis av Jakob, nästan somnat på svenskan. Men annars är det väll okej.

Ska inte träna idag. Kommer förmodligen ta ett lite lättare inpuls pass imorgon. Vi har blivit bortbjuda på middag ikväll inte för att jag är så sugen på det, men vad gör jag inte för god mat ? Får väll se om jag jag ids, eller om jag helt enkelt hittar på nått annat.






0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: