när tiden går för fort
2010-08-30 / 22:00:11 / Allmänt

Jag känner bara att allt inte riktigt går som jag vill.  i n g e n t i n g.
Det har varit en hemsk dag. Gick i allafall bra att spela med f18 ikväll, vi spelade jättebra men förlorade tyvärr med 1-0. Men vi var värda att vinna!

Kommer inte somna på ett bra tag. Måste göra en no-läxa, matte-läxa och lite so arbete tills imorgon. Jag känner att jag inte riktigt hinner med de som krävs just för stunden. Ska hoppa i duschen nu och ta något att äta innan jag sätter igång. Spikmattan vore inte helt fel att få lägga sig på ett tag, men en lugn stund måste jag nog jaga för att få.

         
Vad vill du säga, när allting är sagt
och vad vill du känna, när någon tagit din makt ?



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: