today - wednesday
2010-08-31 / 16:32:13 / Allmänt

Började åtta och slutade två idag, att baar sluta en timme tidigare kändes jätteskönt. Har just lagat mat åt mig och Marcus. Måste tyvärr skippa träningen idag pga av att jag har så himla mycket att göra. Jag tycker det är helt fel att vi har fått såhär mycket skolarbete och läxor på så lite tid. No, so, engelska, matte...

Ska i allafall göra klart matteläxan som jag inte hann göra klart igår. Sen börja med so-arbetet. Imorgon blir det hur som helst en bra dag. Har sovmorgon och ska sen efter skolan in till stan med Sanna och Jenny. Sen imorgonkväll ska vi ut och äta på waldorf med laget och fira silvret vi vann i Umeå!  


1 Kommentarer
Elin:

HAR NI FÅTT LÄXOR OCH DET REDAN? :O



SKRIVET DEN: 2010-08-31 KL: 16:33:34 URL: http://elinhjort.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: