introduce yourself
2010-12-28 / 23:23:38 / Allmänt

Chill att presentarea sig, såhär efter ett ganska många antal blogginlägg. Försöker i allafall, troligtvis känner nog de flesta mig som läser min blogg, men säkert inte alla. Jag heter Nathalie Collin. Jag är femton år nu förtiden, fyller 16 den 22 mars, vilket jag kom på är ju om (bara) 3 månader! Jag börjar alltså gymnsaiet nästa år, vilket program jag ska gå har jag inte bestämt mig för ännu. Men jag har lite planer. Jag är en aktiva fotbollstjej som älskar att spela fotboll, spelar i ett lag vid namn lsk/lira med helt underbara glada tjejer! Har spelat fotboll i ungefär 10 år och gillar det fortfarande lika starkt!

Vad ska man skriva ? Jag har ju fotboll, vänner, familjen osv som mina största intressen och som jag värdesätter högst. Jag gillar att ha kul, och göra vad jag känner för just i stunden. Bara jag mår bra och har kul känns livet riktigt härligt.

Nu då ? Hur jag är som person ? Galet svårt att beskriva, när jag bara ser mig som Jag. Jag är en glad tjej som gillar söta kommentarer och liknade, personer eller något i min omgivning som gör mig glad. Jag blir arg när jag eller någon annan blir dåligt eller orättvist behandlad, vilket klargörs tydligt då jag blir det. Ledsen när någon eller något gjort mig mycket besviken. Exalterad när något roligt eller spännande ska hända. Gnällig, när jag är hungrig. Jag är en sportig, kallar mig själv hurtig faktiskt för det mesta, då jag inte är hurtig är jag såklart lat. Ungefär en liten snabb inblick om mig.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: