söndag.
2010-02-21 / 23:04:06 / Allmänt

Vilken slapp dag, ha inte fått nånting gjort utan bara legat och kollat på os och varit på träning.

Ska plugga in lite om örat,ögat,optik och akustik nu innan jag hopar i säng, behövs eftersom det är prov imorgon och jag känner på mig att det inte kommer gå bra, och det är ingen bra känsla. Jag gillar inte att få dåligt på prov, känns inte alls bra.

Ska upp 06.00 imorgon, ska kolla hockeyn Sverige - Finland. Det får man ju bara  inte missa! Synd bara att jag inte hinner se klart hela matchen. Tycker nästan vi borde få vara lediga en dag som imorgon.

Nä,nu plugg - sen sova! mina 6 timmars sömn som jag ungefär kommer få är dyrbara, jag behöver dom, måste vara pigg imorgon!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: