eden lake.
2010-01-22 / 22:06:17 / Allmänt

Ja, alltså.
Åt tacos, blev jättemätt. Åt godis blev ännu mättare år vindruvor och höll på sprängas.
Har gråtit en skvätt då jag såg "eden lake" med marcus. Tortyr är hemskt.

Men. Jag ska sätta mig vid tv:n med mami snart.
Imorgon ska jag upp tidigt. Blir att fara till inpuls med mamma och gå på ett pass - aerobic. En utmaning, får väll se. Var så himla länge sen jag gick i det, kanska ska visa upp min skills när jag lika gärna är igång, eller så inte.
Sen ska jag fika i stan med brudarna och kvällen lär bjuda på något fint med dom också.
Så lördagen räddad, annars hade jag nog varit tvungen att plugga. Så då får det vänta tills söndag efter cupen.

Sommaren 2010. Jag är så grymt taggad! Gothia - pdol - lk och massa mer! SOMMMMMMMAR NU TACK ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: