fredag.
2010-01-15 / 19:16:57 / Allmänt

Äntligen fredag!
Sitter hos farmor just nu som fyller 57 år idag, grattis!
Ska snart gå till coop arena och kolla lite hockey, sen hem.
Blir att se american pie 2 och ha fredagsmys ikväll, himla skönt!
Den här veckan har gått så sjukt snabbt och det har gått bra, så jag är rätt nöjd efter första veckan.
Lördag imorgon, har ju som lite planer med de andra och ska ringa de andra brudarna.
Nästa vecka kommer nog bli lika bra som den här. Fotboll, luleå hockey, bio, slalom med folk och massa bra.
Hann med en tripp till stan idag efter skolan innan jag gick till inpuls. Blev att köpa ett nagellack och ett par svarta lite tjockare leggigs. Det behövdes, så värt pengarna. Men ska ta nån dag och inhandla allt som behövs, en hel del alltså. Den 25 får jag 800 och nu har jag 500 så 1300 att shoppa för, om jag inte använder upp dom innan. Fast då är det ju det att jag är skyldig mami 200 och 400 ska gå till ett par skor. Åhnej, nu blev det inte lika kul längre.
Men ha en bra helg alla, puss! :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: