lördag.
2010-01-16 / 20:22:54 / Allmänt

En helt perfekt lördag.
Jag for till stan vid 12 och mötte upp Elin, sen kom även Angelica. Jag köpte 2 presenter endast.
Sen tog vi bussen till bergskolan för att kolla på fotboll men då visade det sig att det bara var 10 min kvar, lyckat!
Men ändå, vi hann ju se prisutdelningen.
Sen gick jag och Angelica hem till hon. Chillade i hennes säng och fick oväntade sms, väldigt oväntade.
Såg även hockeyn där också. Modo - Luleå, förlust för luleå med 4-1..
Kom hem för ungefär två timmar sen. Har inte hunnit göra mycket sen dess.
Ska ringa Jenny lite senare men nu ska jag bänka mig framför tv:n.  
Jag håller nog på att bli sjuk, så himla ont i halsen och hosta.

du kan inte alltid få som just du vill, nu är jag inte som jag var då så jag gör som jag vill.


1 Kommentarer
angelica:

haha nej xD jag kunde inte texten i sluten ;D



SKRIVET DEN: 2010-01-17 KL: 23:03:10 URL: http://paulineangelicanilsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: