söndag.
2010-01-24 / 10:49:29 / Allmänt

Bara så ni vet så tänkte jag säga att det kommer vara lite dåligt uppdaterat här under de kommande 4 veckorna - en månad. Kommer inte hinna med att blogga lika mycket. Men det kommer komma inlägg då och då.

Dagen & kvällen igår blev himla bra. Var på stan och köpte ändast mat och en ring. Sen under kvällen bev det en kväll hemma hos angelica med emmelie och elin. Såg även hockeyn på tv:n och såklart så somnade jag under andra perioden och gjorde bort mig en aning då jag vaknade, men det är sånt som händer om men inte vet vad men gör, angelica var då road iaf hehe.

Ska snart käka och byta om. Hälsans hus 12.30. DM - tagga!

1 Kommentarer
ELIN:

Jag hinner inte komma och kolla idag, tyvärr

Lycka till :)



SKRIVET DEN: 2010-01-24 KL: 11:18:27 URL: http://elinhjort.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: