i wanna be forever young
2010-07-10 / 10:47:36 / Allmänt

Det är underbart med sovmorgon måste jag säga, värt att nämna också att jag har sovit hela 10 fina timmar inatt. Har nog inte gjort det på hela sommarlovet eftersom vi har haft konfa veckorna och sen har jag sommarjobbat två veckor. En vecka sommarjobb kvar innan jag åker till Gothia, Norrköping och Umeå!

Har faktiskt ingen aning om vad som händer idag, måste införskaffa en hel del grejer nu inna vi åker till Göteborg om precis en vecka, men det hinner jag ta till veckan. Funderar om jag ska följa med Marcus ut och springa en runda, känns som en bra ide´ efter allt chips och godis ätande igårkväll.

I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.


1 Kommentarer
Nadine:

sv;Hejssan! (:

Allt är super med mig!

Känar du pengar på din blogg? Var bara tvungen att fråga



SKRIVET DEN: 2010-07-10 KL: 11:46:46 URL: http://bulloman.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: