söndag
2010-03-21 / 17:04:19 / Allmänt

Kvällen igår blev jättebra! Härligt folk gjorde saken ännu bättre, det sjöngs, dansades, hoppades och en massa mer, lite otrevligheter också som kanske inte är alltför mysiga för att nämna här.
Men annars var väll kvällen rätt okej.

Idag har det varit fullt hus här. Släktkalas eftersom jag fyller år imorgon. En webbkamera, moppe ( som jag får välja snart ), en klocka, pengar och lite till blev mitt idag! Jag är hur nöjd som helst, tack för allt!

Nu ska jag plugga den närmsta timmen och försöka förstå mig på engelskan lite bättre, känns ändå som att provet på tisdag kommer gå bra. Bara att hoppas på det bästa! Sen måste jag ju läsa svensk boken, plugga spanska och matte också. Okej min kväll är förstörd, inte helt okej. Men nu är det bara 2 veckor kvar till lov och prao så är väll bara att stå ut. Bara 3 prov kvar, lite inlämningar och glosor & läxor. Kanske inte ska säga bara för det var en hel del.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: