this is it
2010-03-15 / 22:57:21 / Allmänt

Jag är stressad, över allt känns det som. Det är mycket i skolan nu, jag har varit sjuk, ska börja träna igen. Och jag vet inte vad det är men när jag försöker slappna av så spänner jag mig ändå, det leder till att jag är oftast trött, har ont i kroppen och inte orkar mycket. Idag, hela mitt ansikte krampade ihop nu ikväll - mina käkar och kindben värker än. Så mamma har gett mig ansiktsmassage med det försvinner inte. Så ska lägga mig och sova nu och hoppas det blir bättre tills imorgon. Och inte nog med det, den här veckan kommer vara enormt stressig - jag menar det, hela veckan har jag fullt upp och jag ska måsta planera en massa innan torsdag och jag vet fan inte vad som händer men jag orkar bara inte, men nu är det ju som sagt måsten som ska hinnas med så får väll försöka.

En massa prov, läxor, förhör, friluftsdag, träningar, kördagen, party , minus 30 kanske ?, släktkalas på söndag, plugga matte ( jag ligger efter ) och ja ni ser, kan fortsätta men då orkar ni nog inte läsa.
Så jag avslutar det här med att säga; Jag hoppas att veckan kommer bli bra, för om det blir som vi har planerat våra småplaner kommer veckan bli great och jag kommer hinna med allt perfekt och pluggandet kan jag nog hinna klämma in där på söndag. Men nu är enda problemet, hur blir helgen ? Måste nog pratat ihop mig med folket imorgon!

Nu måste jag sova, klockan ringer 06.40.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: