desperate housewives..
2010-10-05 / 20:58:39 / Allmänt

..hade jag tänkt kolla på nu!

Sen en tid tillbaka har jag varit trött, försökt vara allt på samma gång, så mycket man kan göra och borde och vill. Mitt i allt så ska man räcka till. Sen en tid tillbaka har jag varit tom, och försökt hitta spår som leder rätt. Det finns så många måsten av vara bra på det man kan, och mitt i allt så ska man vara sann. Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag. Man kämpar för en plats både här och där, snart har man glömt vem man själv är. Men bitar faller på plats. Det kan komma stunder då livet känns bättre, vissa höjdpunkter som gör att man orkar det som man annars bara hade lagt åt sidan för att tänka på annat. De finns stunder då man har en massa tankar om allt runt omkirng en och vill bara få ut alltihopa på en och samma gång, men det går inte. Men de kommer med tiden, tiden som behövs för att man ska inse.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: