händelserik helg
2010-10-17 / 20:16:27 / Allmänt

Helgen är varit underhållande. Jag har varit i stan hela helgen och sovit hos min farmor. På fredagskvällen somnade jag i soffan strax innan halv 11, hann inte ens se vem som åkte ut ur idol, snacka om trött tjej. Lördagen bestod ev en tripp till stan med sanna och jenny för att införskaffa lite nytt, kvällen spenderade jag på bergnäset med samma brudar. Vi tog en härlig kvällspromenad, svängde förbi angelica en stund och myste sedan restan av kvällen. Idag har jag gått en riktigt långpromenad med Tindra och sen haft avslutning med "gothia-laget" nu på eftermiddagen. Mysig helg, behövdes nog med tanke på att de kommande 4 dagarna endast kommer bestå av plugg och nån träning här och där. Men så är livet ibland, lite sådär blandat. Ha en bra kväll!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: