saturday
2010-10-23 / 13:29:39 / Allmänt

Enormt skönt att få sova ut, kan konstatera att jag sovit 11 timmar inatt. Alltid härligt. Har varit ute och fotot lite, försökt få in lite inställningar och idag ville kameran samarbeta och det blev riktigt bra. Har hunnit med att spöa Marcus i kortspel, han fick rent av stryk- jag är bäst!
Det känns inte helt okej att plugga matte på en lördag, men i brist på inget annat att göra och att jag verkligen suger på matte så är det nog bra om jag pluggar nån timme. Ikväll ska jag iväg till några i byn med resten av min familj. Blir att se luleås match där, och försöka heja fram luleå till ytterligare en vinst.Imorgon är det avslutning x2 med hela laget, kulT!

Jag ser fram emot höstlovet, det kommer bli great! Fan så skönt med lov, fast det är en vecka kvar. En vecka där 3 prov väntar, så det blir att plugga en hel del. Tänkte också bara säga att det är så mycket som ska hinnas med, och jag känner att jag inte orkar blogga på ett tag, känner för att ta en liten bloggpaus tills efter höstlovet och. Ska prioritera lite så det inte blir så himla stressigt. Jag är tillbaka efter höstlovet på samma bloggnamn med med troligtvis en ny design. Ha det bäst!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: