i never let you down
2010-09-18 / 12:55:06 / Allmänt

Var och kollade på matchen igår. Den slutade 3-3, bra spelat tjejer! Efter matchen så fick jag veta en överraskning, att jag, Anna, Maja och Lisa har blivit tilldelade utvecklingsstegets damstipendium 2010. Mellan 7-9 oktober så befinner vi oss i Umeå där en massa trevligt väntar. Fan vad jag längtar! Riktigt roligt, har kännt ett bra tag att jag inte tar mig framåt på många sätt, men där hade jag fel.

Har hunnit vara till stan en snabb sväng och kollat på skor, men hittade inga och när jag tillslut hittade ett par så fanns det inga i min storlek. Ska dit nästa vecka och kolla igen. Köpte i allafall en mysig kofta från H&M, ett skojrta från Gina, ett pat leggings från Vila och örhängen från Åhlens.

Nu ska jag sätta på nån bra skiva och höja volymen. Det är dötrist väder ute så kommer befinna mig inomhus resten va tiden innan jag far iväg på hockey, Luleå - Skellefteå!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: