lost in my head been thinking all around
2010-09-19 / 15:33:57 / Allmänt

Det hände någonting med mig imorse. Jag började storstäda mitt rum med musiken på högsta volym. Bytte sängkläder, dammsög, dammtorkade, rensade grejer osv. Nu i efterhand känns det så himla fint och rent, kan erkänna att jag är en aning stolt. Sen mitt i allt så tog jag fram både matteboken och fysikboken och pluggade tills mina ögon snurrade av alla energiformer, procentuppgifter, diagram och allt vad det nu är. Känner att jag behöver plugga de där som jag inte är lika bra på, no är ju verkligen nånting som jag aldrig tyckt om alltså.. Kände att jag behövde en paus så jag har tagit en lång promenad med Tindra coh bara njutit av de bättre vädret om man jämför med de två senaste dagarna.

Ska möta Marcus i hockeyspel nu och sen bara ta det lugnt, söndagar är ju som dom är. Städa, plugga, chilla, kolla på film. Ganska slött ja, men ändå skönt ibland.


1 Kommentarer
sanna:

finis ! <3



SKRIVET DEN: 2010-09-19 KL: 22:21:52 URL: http://ssannal.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: