maybe i was blind
2010-09-16 / 18:04:21 / Allmänt

Jag har egentligen inte tid att sitta vid datorn äns när det väntar ett prov imorgon. Ett so-prov som jag behöver plugga till. Vill få se bra resultat som möjligt! Men istället sitter jag här..Nä, men jag tar en paus har faktiskt pluggat ett tag redan. Var ju på bio med klassen efter skolan, såg  "tusen gånger starkare", den var sådär. Tyckte nästan att boken var bättre.

Imorgon är det helg, hur underbart alltså ?
Kan inte medvarka på någon utav helgens matcher, känns lite deprimerande. Men mina vader sätter stopp för mig. Men ska heja fram mitt fina lag ändå! Det är hockey i helgen också, har fixat biljett så det behöver jag inte oroa mig för heller.

Ha en bra kväll!

Åh, vad jag saknar Gothia!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: