you only live once
2010-09-14 / 19:28:11 / Allmänt

Du lever bara en gång, så ta vara på livet.

Just nu kan jag känna att skolan är en rent helvete. Den här veckan har börjat dåligt, har pluggat både måndag och tisdag. Ska i allafall göra ett slut på detta o pluggande, så avrundar det här och nu. Har även skrivit klart mina två uppsatser i svenska. Men ska kolla på idol och mysa hela kvällen istället. Det är ju i luleå!

Imorgon är det onsdag. Det betyder sovmorgon, lång dag. Plugga och sen på kvällen är det konfaträff, kul att träffa alla igen! Annars rullar väll livet på, de är som vanligt och jag vet inte riktigt vad jag vill nu för tiden. Ska föröska uthärda den här veckan så gott de går. Nått positivt är väll att på torsdag ska vi på bio med klassen!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: