sjuk, trött och less.
2011-02-13 / 23:15:17 / Allmänt

Jag är verkligen sjuk, har jätteont i halsen och ständig huvudvärk + att jag är trött hela tiden. Dagen har gått åt till att äta glass-kolla film-sova-äta glass-kolla film-sova osv. Tänkte göra bort lite plugg men jag har inte ens orkat öppna en bok, är helt slut i kroppen. Stannar hemma imorgon för att kurera mig. Ska försöka bli frisk och gå till skolan på tisdag, och på onsdag får jag ju inte missa STIL. Tindra håller mig gott sällskap när jag är sjuk, sötisen! Ska se ytterligare en film och tycka synd om mig själv.
Over and out!

1 Kommentarer
Anonym:

Krya på dig hjärtevännen! Tindra är säkert överlycklig att du är hemma så hon har lite sällskap hon också./farmor



SKRIVET DEN: 2011-02-14 KL: 14:17:31



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: