all i want now is a white light moment
2011-01-23 / 15:42:17 / Allmänt

Helgen har gått lika fort som vanligt, men den har varit riktigt härlig. Fredagskvällen bestod av bastu med tjejerna sedan sov jag över hos Sanna och Jenny. Lördagen gick åt till att sola, gå på stan och en lugn hemmakväll med Marcus, vi roade oss med filmer, spel, mat och musik. Somnade starx efter ett vilket resulterade i att när jag vaknade imorse, även fast jag sovit åtta timmar, så var jag dötrött och det har hållt i sig. Har varit trött sedan jag steg upp, alltså varför ?  Gick ut och gick en promenad med Tindra i det kalla vintervädret i hopp om att bli lite piggare, men det hjälpte inte. Ska plugga spanska, engelska och matte nu ett tag.
Ikväll avstår jag från träningen pga mina vader, får väll passa på att se solsidan med start 20.00 då!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: