i like it
2011-01-20 / 18:21:10 / Allmänt

Detta har lugnt varit årets skrattdag, härligt! Har just tagit en powernap men känner mig ändå slö i hela kroppen, har bara sovit fem timmar inatt så jag är inte pigg dvs på bra humör. Har varit hos sjukgymnasten tidigare idag och tagit upp alla mina låsningar i ryggen vilket var enormt härligt. Imorgon är det äntligen fredag och jag tror minsann att den kommer blir riktigt bra! Har nyss tryckt i mig en aning för mycket kladdkaka som jag ångar kan jag säga, fick ont i magen nu såhär efteråt.

Känner mig totalt omotiverad till att dra igång att plugga, men jag tänker ta mig i kragen och plugga resten av kvällen. I varje fall tills jag är klar med några matteuppgifter och en bra bit på no-rapporten.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: